Friday, October 29, 2010

生活-时间

生活过得好快!一针一秒就甘过佐!
依几日多的好充实,可能有野做呱!唔知~自己觉得过到好充实,但系好攰!好想休息然后行下街,放松下自己!过得甘逼,做人都唔开心啦!

寻日帮朋友庆祝生日!讲好我系个条出计仔既人!点都要早D到既!点知有show做!害我差D迟到啊!不过好彩!仲有班废柴帮我啊!!!多谢!shit!佢地唔识听嘎!terima kasih banyak banyak kepada kawanku!! TK,FUAD,ADAM···paling penting JA! haha..terkorban banyak la tu! ofcoz tu si VON! happy birthday ..sebelum birthday masih nak emo2 lagi! haha..akhirnya,tu la suprise! lagipon,abg JOE! happy birthday too!

好啦!最近睇佐一套电影!叫做“TAKERS”!!唔错啊!真系好好睇啊!尤其系动作既部分!当然,边道会错过靓仔啦!hayden christensen!可以讲系美男啊!系依部电影佢虽然早死但系佢既戏份都有好多下嘎!仲有chris brown, T.I, paul walker..等等!
大家记得要睇啊!=)

几快又要过完十月啦!十一月一到,就会好忙啦!都好既,唔系既话闭关系屋企都会闷死啦!又可以赚钱喔!唔爽咩?(其实我都唔想噶!钱难搵啊!)
下个月又要俾更多钱!为左我既Blackberry!犯贱啦我!无钱学人fing黎做乜野!!LOL..

临睡前来一张相先!

带著副眼镜有型D!!!系话??哈哈哈~
最近我最爱既墨镜,带D旧风味,vintage甘既feel!系我最中意!!

早抖啦~~~啦~~啦~~~

xoxo

No comments:

Post a Comment