Wednesday, October 6, 2010

about feeling

feel like shit from just now untill now..finally end of all,but i'm not feel better at all! i wonder why he know that..but it's doesn't matter anymore and just only a small problem, i wonder why i'm sad?! make every effort to tell myself okay,but lying to myself! i knew that thing,and i know you care about that,but you said okay! just let it be! for sure i won't be happy when i knew that! my bad =(

just want to shout at here,know what! first time feel like want to run and hiding myself..like just now going to yamcha session,i want to ciao when i heard that! first word in mind is shame~ shame to myself and hate myself! beside that,i start to bite my nails when i feel *shit*! haha..try to keep it long but now tak jadi dah! i'm not angry,just shock and he keep asking me the same topics...so i keep quiet and no expression! but my heart is numb and hurt because our relationship like piece of glasses separated between us,and may be forever or a short period! but how do you know? maybe i think too much!


i wish i can leave malaysia as soon as possible! why?? because of many things..for my future,for my family,for my friends,for myself! some of personal reason! i can't wrote too much..this is the bad thing!! want to keep something for myself! mysterious?? nah......lazy to wrote,cheh..POYO!!! sometime i hate here,sometime i love here! haha..confuse right? but this is my blog,sure need to update my post right! i've no choices! okay...come back for the reason leaving malaysia! sorry..just want to wrote in mandarin..没有特别的!只是想出去散心,学更多的东西!人就是这样,心情不好就吵着要出去~心情好就当着没事发生!我也是同一类!可能我现在心情不怎么好所以就这样想了!其实我心里想了很久,要是我能够出国那有多好啊!只是碍于家里人吧!说过了,这条路就是这样!有许多人不认同的,所以他们也不认同你的想法和做法!就算解释多番还是一样‘得个桔’!!为什么好难说服啊?是我嘴巴太懒了吧,而且又爱开玩笑,所以大家都认为想法还很幼稚!这我不知道,但是我会看人吧,意思是与不同的人,说话方式就不一样!朋友们就开玩笑些,要我认真起来,是可以的!在我认真的时候,可能你会发觉到不一样了!每个人都是样的吧?!

怎么说了,心情稍微低落了!事情过了,就让它随风而去吧···因为再怎样说也好,也无法拉回来!但我会封闭一阵子吧!怎么说心情也不会好过···

就这样,自然而然就会飘走了~

一切听天由命吧!顺其自然就好了···

只是想写一写,没其他意思!当时发泄吧!
ps:发觉到最近很爱哭,变了爱哭鬼!不管周围的事,歌,戏的剧情,还是想象的东西!只要伤心,感动,开心,失落都会哭~那就让我哭吧!哭了心情会好一点!但别浪费自己的眼泪!女生要把自己做得更好!!眼泪还是省一省···值得的事,就值得你哭!坚强·····
be strong and believe yourself!

-,-

No comments:

Post a Comment