Tuesday, December 28, 2010

-Different-

每个人都有唔同既世界··
我本人无反对个人既想法!每个人有佢既梦想,当然,如果你达到你既梦想,当然系最好啦!再接再厉,一定有结果嘎!好多人就系甘,后悔当初唔做自己想做既野!如果系甘,不如唔好后悔,继续做你既野啦!后悔都无用!都已经过佐咯···但系如果你没开始,不如趁早!梦想唔系梦,只要有恒心,铁柱磨成针!点解我要甘讲?曾经我都系一样,受唔起屋企人既说服,差少少就放弃啦!多得我身边既朋友,你地令我想通好多野~多谢你地!我相信,努力系唔会白费嘎!依家,我成功佐一步!有时,社会令你真系好辛苦!唔知要行边一步!无错!我都系!依家既我就系夹系中间,我想继续努力,但系面对既问题,有时真系唔知想点!见步行步啦···相信自己要做既野!讲番梦想,梦想系你自己把握嘎!做到好同埋唔好,唔可以怨别人,尽量做到最好啦!

好多人问我,拿佐冠军有咩感想!
我觉得,无咩感想···就算系冠军,我都只不过系一个普通人!就算好多人知道我哋系边个!但系,外头仲有好好好好好多人唔识得我哋系边鬼个!依家我想做我要做既!继续努力,enjoy自己要做既野!如果有一日我真系唔可以再跳舞,但系至少我唔会有遗憾!或者以后我既仔女问到我,我会同佢地讲!你妈曾经努力过!哈哈~哎呀!其实依家都好压力下嘎!复杂既野就算啦!enjoy个过程···会学到好多野嘎!!

依家我好enjoy我既生活!过佐个比赛之后!好好甘休息!虽然发生佐唔开心既事,但系日子都系要甘过嘎!不如依家就charge好电!之后再拼落去!!好好休息啦,阿七姐~~

讲下我既日子!虽然有D闷闷地!但系我都乐意既!依几日我都一直落KL!无野做吗!好耐无甘啦!又真系几好玩既!哈哈~

依几日去验眼···近视加深佐!!左眼三百都嚟啊!右眼二百五!!之前一百七十五啫!依家多做甘多!当然啦!两年无验啊!唔深都系假啦!哈哈~都系自己大头虾!算啦!换副眼镜嚟带下!old school既!我爱vintage!!哈哈~系啊!买佐少少既过年衫!大减价!每一摆大减价都无我份!因为未拿到钱!过分啊!我要买衫都唔得!希望快快拿到钱啦!过个肥年嘛!!

阿七响依度向大家讲声happy new year~2011就到啦!新既一年,新既开始!!
加油啦,大家!!
祝大家开开心心,健健康康,梦想成真啦!!

~xoxo~

No comments:

Post a Comment