Monday, September 6, 2010

谁人无过?

到底要点样?
点解感觉上有D唔一样佐既?
算系我地第一次吵架····
头先当我听到你讲做返朋友···
我既眼泪已经流佐落来!
虽然我唔想就甘算数!我哋都未曾出来行街,睇戏~
就如你所讲,唔忿气!!


依家雨过天晴···
希望好好甘继续落去···


天日又要去penang~
简直系我既第二个家,返来kl虽然唔系讲好差啦~
系觉得闷闷地咯!人就系甘嘎······


真系唔知要写D乜野!

系啦~今日睇中佐一件衫!一定要买嘎!!因为好唔错嘎~~~

再来,忙既时间就快到啦~
又要练习啦!
需要人来氹下我啊!
哈哈~
讲下啧!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment