Wednesday, July 20, 2011

咩最大??

对唔住,依家既我有少少心情受唔到控制!

人地最想家的味道!无错,我都系!只不过,我每一次返来都发生唔开心的事!

我最惊就系听到叫我唔好跳!等阵先,你地从来都无试下去明白!你地话系才艺,就好似明星甘!做无奈嘎!甘点解仲有人做咧?点解仲有人跳??

我知系钱既问题!有时我真系唔想嘎!人地迟出粮,我想点哦!我都想快点拿到钱!!我都很辛苦啊!!唔好下下都去到甘尽!求你地唔好再逼我啊!我就快颠啦!

都月尾啦!钱都无啊!

我本人都需要钱嘎!依家我电话有问题~又仲未还电话费!可唔可以快0地出粮啊!please please....
钱真系大晒啊!


No comments:

Post a Comment